Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2011 m. kovo 14 d., pirmadienis

78!♥

iki vasarėlės 78d.!
***
sėdžiu balkone. geriu arbatą. šalta, kaip velniai žino kur. ramiu žvilgsniu žiūriu pro atvirą balkono langą. apglebiu puodelį - taip tikiuosi sušylt. jaučiuosi supistai vieniša, bet taip pat ir laiminga. kaip niekada. sunku ir gelia širdy, bet supistai malonu galvoj. bbd ant visko..tik ne ant jo. atrodo jis man viskas. NEKENČIU NEKENČIU NEKENČIU. kodėl negaliu išmest jo iš širdies, kaip šiukšlės, koks jis ir yra? 
vis dar šalta. širdį vis dar gelia. įsitaisau patogiau, atsilošiu, užsimerkiu, stengiuosi negalvot, bet negaliu. neįmanoma misija. išrieda dar viena blizganti ašara. bet ji ne pirma. ir tikrai ne paskutinė. nusišypsau, nes žinau, kad šių lašelių pagalba jis išriedės iš mano galvos, mano minčių, mano širdies.
nebeskani arbata. atsistoju, ištiesiu ranką pro langą iš išpilu molinio puodelio turinį. žiūrėk, brangusis, žiūrėk, taip pasielgsiu su tavim. kad ir koks man būtum brangus, kad ir kaip tave mylėčiau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą