Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. kovo 7 d., trečiadienis

! 85

Nelabai turėjau ką veikt, pasirodė, kad gali būti įdomu.
VOOOOO


Koks buvo tavo paskutinis: 
 1. gėrimas - Vanduoooo
 2. skambutis (nuo ko) - Nuo mamyčiuko
 3. SMS(nuo ko) - Nuo Julytės
 4. klausyta daina - Janet Jackson - When I think of you
 5. kai verkei - šiandien per kažkurią pamoką;)


Ar esi kada nors:
 6. susitikinėjęs su kažkuo 2 kartus - Tai PLBM :D
 7. apgaudinėta - esu ir netgi ne vieną kartą. Fu, nekenčiu tokių dalykų.
 8. pabučiavusi kažką ir gailėjusies - ESU :DDD
 9. praradęs kažką svarbaus - esu, gaila
 10. buvusi depresuota - ech, ne vieną kartą :D
 11. buvai girta ir apsivėmei - iki tokio lygio ne. Apskritai, turiu tokią klaikią fobiją. Bijau vemt.


3 mėgstamiausios spalvos: žydra (elektrik net), violetinė, raudooona 

Ar praeitais metais (2011): 

 15. Susipažinai su kažkuo nauju - TAIP TAIP TAIP

 16. Nusivylei meile - tokiu dalyku nusivilt neįmanoma, bet esu nukentėjus ir stipriai
 17. Juokeisi iki ašarų - esu! Kartot tokias dienas
 18. Sutikai kažką, kas tave pakeitė - taip, ir tam asmeniui labai dėkoju (jų nemažai buvo).
 19. Supratai, kas yra tavo tikri draugai - nedažnai reikia suprast, nes aš žmones perprantu lengvai, beet, įsitikinau
 20. Sužinojai kad kažkas apie tave šneka blogus dalykus - taip visada buvo ir bus. Tokiems - GET A LIVE


Pagrindai:

 22. Kiek žmonių iš savo FB draugų sąrašo esi matęs gyvai - mačius gal 300-400/459. Iš tikrųjų bijau sumeluot, bet tikrai nemažai
 24. Ar turi augintinių- Nop 
 25. Ar norėtum pasikeisti savo vardą- nenoriu išjuokti tėvų sprendimo, taigi ne
 26. Ką gavai paskutinio gimtadienio proga - o shit, tiek jau laiko praėjo. Pinigų daug daug, megztinį žalią, skarelę iš Italijos, Akropolio dovanų čekį, ir nuo pusbroliuko jo paties darytą menkniekiuką, kuris daba guli prieš mane
 27. Kelintą valandą atsibudai šiandien - 7:00, nors turėjau 6.50. Ech 
 28. Ką veikei praeitą vidurnakti -  miegojau, DAAAAAA
 29. Įvardink 1 dalyką ko negali sulaukti - kada gi pagaliau susitaupysiu tą reikiamą sumąąąąą 
 30. Kada paskutinį kartą matei mamą - ką tik su ja kalbėjau :)
 31. Jei galėtum pakeisti vieną dalyką savo gyvenime, ką pakeistum - pakeisčiau savo išvaizdą. Žinau, kad reikia mylėti save, tokią esu, bet nepakenktų ir keli pakeitimai.
 32. Ar kada esi kalbėjęs su žmogum vardu Tomas? - Mano krikštatėvis, daar buvęs klasiokas. Taigi jo.
 33. Kas dabar tave erzina - įsižiūriu nepasiekiamus
 34. Labiausiai lankyti puslapiai - facebook.com, wehearit.com, blogspot.com, youtube.com, 9gag.com, polyvore.com
 35. Pravardės - neturiu, mano vardas ir taip trumpas :D
 36. Relationship status - forever alone
 37. Zodiako ženklas - Vėžiukas
 38. Jis ar Ji? - kuria prasme?:D
 39. Tavo tel nr galas? - 057
 40. Mėgsti šunis? - myyyliu juos
 41. Metinis pažymių vidurkis? - pirmo semestro - 8.6, antro simestro einamieji - 8.2
 42. Plaukų spalva - visi mane ryža vadina, bet aš tamsi, labai tamsi blondinė
 43. Plaukų ilgis - iki papų :D
 44. ūgis - 1,69 cm
 45. Ar esi kažką įsimylėjęs dabar - nepavadinčiau to meile, bet simpatiją jaučiu :)
 46. Ką mėgsti savyje - esu  gana protinga:)))
 47. Auskarai - du: vienoj ir kitoj ausy
 48. Tatiuruotės - neturiu, bet labai norėčiau
 49. Kairiarankis ar dešiniarankis - dešiniarankė

Pirma : 

50. Operacija - jei ir turėjau, nepamenu
 51. Auskarai - septynerių, į ausį
 52. Geriausias draugas (draugės) - pirma? em, Justė gal:D
 53. Sporto šaka -tautiniai šokiai (y)
 54. Vaikinas - Martynas. Rimtas buvo :)
 
 55. Mokytoja - Danguolytė mūsų
 56. Mokykla - Mašiotkė!

Dabar: 

57. Valgai - žiaumoju gumą
 58. Geri - nieko
 59. Ką ruošiesi dabar daryti - eiti miegoti
 60. Klausai - Chris Brown - International Love (EHR)

Ateitis : 

61. Nori vaikų? - labai. Ir tikrai turėsiu juos tris. Labai norėčiau įsivaikint
 62. Santuoka - kiekviena mergina nori sukurti šeimą ir ištekėti, bet to planuoti negaliu, kadangi nežinau, ar kadanors sutiksiu savo antrą pusę :)
 63. Karjera - negalvoju nieko, kadangi koleikas niekas netraukia

Kas geriau : 

 64. Akys ar lūpos - akys
 65. Bučiniai ar apsikabinimai - bučkiai :*
 66. Aukštesnis ar žemesnis - Aukštas
 68. Vyresnis ar jaunesnis - vyresnis
 69. Romantiškas ar spontaniškas - romaaaantiškas!
 70. Išvaizda ar charachteris - charakteris (tie, kurie sako, kad išvaizda nesvarbu - baisūs. TOKIA JAU TIESA:DD)
 71. Garsus ar paprastas - leimė gimsta paprastume
 72. Vienos nakties nuotykis ar draugystė - draugyyystė
 73. Open relationships? - į šitą nežinau kaip atsakyt

Ar kada nors? : 

74. Pabučiavai nepažįstamą? - man atrodo ne
 75. Padarei kažką ir gailėjaisi - kiekvieną dieną taip ir norisi atsukti laiką atgal, kad sutvarkyt klaidas, kurių primaliau
 76. Pametei akinius arba kontaktines linzes - ne man atrodo, bet buvau sulaužius:D
 77. Sudaužei kieno nors širdį? -  tikiuosi ne
 78. Tavo širdis buvo sudaužyta? - TAIP
 79. Buvai suimtas - neeeeeeeee, bet kažkada policija prie mano durų liepė patildyt muziką
 80. Verkei kai kas nors mirė - aha
 81. Isižiūrėjai draugą - turbūt ne. o gal? nepamenu


Ar tiki: 

82. Savimi - kartais
83. Stebuklais - taip
84. Meile iš pirmo žvilgsnio - taip
85. Rojumi - ne, nors labai norėčiau
86. Kalėdų Seneliu - TAI AIŠKU,KAD TAIP
87. Bučiniu pirmame pasimatyme - o būtų romantiška
88. Angelais - ne








Komentarų nėra:

Rašyti komentarą