Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2011 m. spalio 24 d., pirmadienis

EI TU.
Taip, tu.

Baik būti toks liūdnas dėl savęs. Juk tu tobulas. Nustok svajoti, kad būtum bent kažkiek panašus į kažką kitą, arba nenorėk,kad tave žmonės mėgtų, kaip mėgsta ten kažką. Nebebandyk gaut dėmesio iš tų, kurie tave skaudina. Mylėk savo kūną, veidą, savo asmenybę, trūkumus. MYLĖK. Be jų tu nebūtum tu. Ir kodėl tau norėt būti kuom nors kitu? Pasitikėk tuo, kas esi. Šypsokis. Tai užkrės ir kitus. Jei kam nors nepatinka, kad tu laimingas, iškelk savo vidurinį pirštą į orą ir ištark: VELNIOP. Nuo šiol mano nuotaika nebepriklausys nuo kitų. Aš laiminga, nes aš myliu save tokią, kokia esu. Aš DIEVINU savo trūkumus. Aš MYLIU savo ydas. Jie padaro mane manim. Ir tas 'aš' yra gana nuostabus.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą