Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2011 m. lapkričio 16 d., trečiadienis

Smile, even if there isn't anyone around


Aš esu iš tų, kurie šypsosi, net jei skauda viduje. Aš niekada neprašau pagalbos, nes aš pati rūpinuosi savo bėdomis. Aš nesaugi, ir aš nekenčiu kiekvienos dalelės savyje. Kiekvieną dieną žiūrėdama į veidrodį, nekenčiu to, ką ten matau. Aš užmiegu verkdama, nes myliu tą, kurio negaliu turėti. Mokausi, tačiau vistiek gaunu blogus pažymius. Aš išeinu su draugais, vien tam kad pamirščiau , bet kai būnu namuose, jis vienintelis, apie kurį galvoju. Niekam neatskleidžiu, kaip jaučiuosi, nebent tikrai pasitikiu tuo žmogumi. Ir kartais jaučiuosi taip, lyg negalėčiau pasitikėti niekuom. Kartais jaučiuosi, tarsi būčiau visai viena, ir niekam iš tikrųjų nerūpi. Bet nepaisant to, kaip blogai jaučiuosi, aš niekada nepasiduodu.

2 komentarai:

  1. Man atitiko visi tavo zodziai sitam poste,iskyrus paskutinis sakinys,as pasiduodu.. ;/

    AtsakytiPanaikinti
  2. nepasiduok! niekada niekada nepasiduok!

    AtsakytiPanaikinti