Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2011 m. lapkričio 21 d., pirmadienis


Visada mylėsiu vaikiną, kuris:


  • Stovėtų lietuje kartu su manimi.
  • gamintų su manimi. Arba man.
  • leistų man dainuoti kartu su radijumi.
  • mėgtų stebinti mane.
  • žiūrėtų filmus kartu per tas tingias dienas.
  • atsimintų mažus dalykus.
  • padėtų man susidurti su mano baimėmis.
  • pradėtų žaidimus-kovas su vandeniu, pagalvėmis, ar bet kuo.
  • rašytų man meilės laiškus.
  • visada sakytų, kas jo galvoje. 
  • leistų man nešioti jo rūbus.
  • užčiauptų mane bučiniu.
  • vadintu mane mieloji, ne mažule.
  • apkabintų mane ir sakytų ne, tu meluoji, kai sakysiu, kad man viskas gerai.
  • elgtųsi su manimi, bet tik retkarčiais, kaip su vaiku.
  • elgtųsi su manimi, bet tik retkačiais, kaip su suaugusiu.
  • mylėtų mane, taip, kaip aš jį. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą