Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. kovo 1 d., ketvirtadienis

M & M

Yra draugai, yra geri draugai ir yra geriausi.
Yra tie, su kuriais nori kalbėtis visą gyvenimą.
Yra tie, kurių nenori paleisti.
Yra tie, kurie yra tavo gyvenimas.
Tu žinai, kad kalbu apie tave. Tikrai žinai, aš jaučiu. Jaučiu tave net per milijoną kilometrų, nes tu esi maža dalis manęs. Aš būsiu šalia, kai tau labiausiai to reikės. Nepaliksiu, nors gal ir dariau taip ankščiau. Paguosiu, nors man tai ir nesiseka. Nubrauksiu ašarą, riedančią skruostu, nes žinau, kaip tai sunku iškęst vienai. Juoksiuos kartu su tavim, nekęsiu kartu su tavim, mylėsiu, po galais, kartu su tavim.
Aš myliu tave, po šimts kalakutų, myliu tave labiau nei save. Tu padėjai man atrasti tą dalį savęs, kuri slėpėsi manyje. Tu padėjai man atrasti save. Ir prižadu, kad aš tau padėsiu atrasti tave.
Mes kartu atsilyginsim skriaudikams (atsistosim prie jo durų, pastuksensim, kai jis išeis, trenksim į p*****s,kai jis gulės susirietęs ir šauks "KODĖĖĖĖĖĖĖĖĖĖL", kartu išrėksim "YOU KNOW WHY" ir išeisim), kartu įveiksim bėdas, kartu verksim ir kartu juoksimės. MES ESAM IR BŪSIM KAIP VIENAS.

Tu man ne draugė.
Tu man netgi ne gera draugė.
Tu - kur kas daugiau.
Tu - dalis manęs.
Ir aš tave myliu.




4 komentarai:

  1. Aww! Taip miela ir kartu juokinga buvo skaityti:D Manau tavo draugė apsidžiaugė. Visada labai smagu, kaip turi artimą draugę ar šiaip širdžiai mielą žmogų, o dar kaip ji rašo tokius mielus post'us :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. pamatytum, kokį ji man įrašą parašė:DD bet šiaip labai labai dekavoju, džiaugiuos, kad patinka, man buvo labai gera rašyyt!:D

      Panaikinti
  2. drauge susigraudino :**

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. eik jau, eik:*** galvojau, kad neįmanoma iš tavęs ašarą išspaust..:DDD juoooookauju, sene! myliu ir bučiuoju, žinai juk!

      Panaikinti