Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. balandžio 24 d., antradienis

! 38

Pamenu, kai viskas buvo kitaip. Žodžių buvo begalybė, eilės ilgiausios, sakiniai užimdavo po kelis lapus. Dabar to nebėra. Problema tame, kad bandydama kažką kurti ar rašyti, galvoju vien apie tave. Ir šiandien pastebėjau, kad tu iš tiesų tobulas: tavo šypsena akina, balsas verčia lyditis, panelių dėmesys paverčia geidžiamu. Bet viskas būtų gerai, viskas būtų ŽIAURIAI gerai, jei nebūtų blogai. Tu, toks kaip TU niekada, pabrėžiu, niekada nepažiūrėtum į mane. Tikrai. Ir kai viskas atrodo pamažu eina geryn, vėl tave pamatau ir vėl viskas apsiverčia aukštyn kojom.
Ech, vėl apie tave. Pasikartosiu, KUR DINGO EILĖS IR KILOMETRINIAI SAKINIAI? Kur dingo išskirtinis gamtos grožio supratimas ir pozityvo kelimas? Gal tiesiog nebeliko motyvacijos ir įkvėpimo? O gal tiesiog tu pasirodei mano gyvenime?


Žiauriai noriu padėkoti jums, skaitantieji, ir jums, siekėjai, kad vertinate mano darbą, nors ir labai menką. Atsiprašau, kad jums tenka kęsti mano kaprizus ir nuotaikų kaitas, tačiau manau, kad jums nuo to tik įdomiau. Jūsų kiekvieno blogas yra nerealus ir išskirtinis, noriu, kad žinotumėt. Bet kalbu tikrai iš širdies. Dar kartą labai ačiū. One love. 

6 komentarai:

  1. pažįstamas jausmas, labai gerai pasakyta... atrodo viskas sukasi vien apie jį: mintys, sapnai ir panašiai. toks jau tas gyvenimas:>

    http://simonairagne.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. dėkui :) bet fu, nėra kvailesnio ir sūdinesnio jausmo

      Panaikinti
  2. blemba, nu toks durnas jausmas tas įsimylėjimas,va grynai ka bedarai-viskas primena ta viena žmogų.feeh
    o dar kai įsisvajoji ir panašiai,bet žinai,kad niekad taip nebus..O jei vienas nebepatinka,tai tada kitas..kaip pasaka begalo..Bet gera žinoti,kad ne aš viena tokia apgailėtinai ir beviltiškai(na bent jau mano atveju taip) įsimylėjus..

    AtsakytiPanaikinti
  3. bet tie visi įsisvajojimai, pavyzdžiui mane, gelbsti. be jų tikrai išprotėčiau. Aplink mane visi tokie laimingi, labai keistai jaučiuosi, tai gerai, kad dar tebeturiu bendraminčių :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. padeda pabegti nuo tos realybes,bent jau kai paspaudi 'on' mygtuka playliste ir tada buna taaaip gerai!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aišku sunku būna vėliau paspausti tą 'off' mygtuką, bet kūnas kažkaip pripranta.

      Panaikinti