Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. vasario 28 d., antradienis

! 93

" Jeigu aš rimtai turėčiau panelę, aš priversčiau ją jausti taip, lyg ji būtų vienintelė. Kiekviena dieną jai kartočiau, kokia ji graži, net jei ji atbėgs verkdama su nutekėjusiu makiažu. Aš leisčiau, ne, liepčiau prie manęs nesitvarkyti plaukų, būti be makiažo, su apsmukusiais rūbais ir mes visą naktį praleistume bučiuodami viena kitą ir apsikabinę žiūrėtume mielą filmą. Aš laikyčiau jai už rankos, kai mes išeitume. Aš laikyčiau jos ranką visada. Bučiuočiau ją prie savo draugų. Bučiuočiau ją prie autobuso. Mokyčiau ją žaisti kompiuterinius žaidimus kartu su manimi. Aš padaryčiau viską, kad būčiau jai viskas. Aš būčiau pas ją, kai jai manęs reiks, ir ji bus pas mane, kai man jos reiks. Tik svajoju, kad nors viena duotų man šansą tai įrodyti. Tiesą sakant, ji būtų mano princesė. "
- Luke Alwaysbelieve, Bristol, England


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą