Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. vasario 10 d., penktadienis

All you need is a bit of love

Kartais trūksta tik lašelio meilės. Tais vakarais, kai trūksta šilumos, trūksta kažko, iš tiesų trūksta tik meilės. O ypatingai jos trūks vasario 14.
Kol vieni mėgaujasi savo antrųjų pusių kompanija, o kiti verks vieni, aš džiaugsiuos dėl tų, kurie vis dėl to turi su kuo džiaugtis. Mano kuklia nuomone, jei visi verksim i sedėsim, niekas nepasikeis.
Pavyzdžiui aš, sedėsiu su savo geriausia drauge pasauly, su kavos puodeliu, arba su čyzu iš mako, plepėsim apie viską, apie mokyklą, draugus, šokius, nepavykusius santykius ir juoksimės. Aišku, mirsim iš pavydo dėl šalia sėdinčių porų, bet paskui vėl pereisim prie juoko. Gi geriau juoktis. Aš jausiu jos meilę, ji jaus manąją. Tai ir yra tobulas meilės dienos paminėjimas su brangiu žmogumi.





2 komentarai:

  1. Teisingas mąstymas! 10balų:D O šiaip patinka man tavo blog'as, įdomus :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. labai faina, kad kam nors patinka! dėkavoju nuoširdžiausiai, tavo irgi labai labai!

      Panaikinti