Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. vasario 26 d., sekmadienis

! 95

Dar keliom dienom mažiau!
Kalbant apie daugiau, mažiau ir artėjimus, norėčiau su jumis pasidalint..kaip čia pasakius..patirtim, ar džiaugsmu, ar kuom:DD
Esmė tame, kad dabar taupausi. Keista sakyt, nes aš niekada gyvenime netaupius, ir, tiesą sakant, man niekada nesisekė šioj srity, nes.. aš pinigų nevertinu:D O dabar kažkaip sumąsčiau.
Ketinu pirkti iPod touch. Visi manęs klausia kodėl, juk tu turi muzikos grotuvą. Nekenčiu šito klausimo, nes negaliu atsakyt:D tikriausiai senasis pabodo, ir jis senas
O daba svarbiausia dalis. Dabar esu susitaupius 140lt iš 700. Normaliai, ane? Bet susitaupiau per dvi savaites, tai nereikia labai teisti:D Dabar mokykloje beveik nevalgau ir išsilieka 5lt per dieną. Tvarkausi, mama savaitės gale duoda 20lt (šiandien kaip tik turėčiau gauti). Na, ir nepamirškim močiutės, ji kiekvieną mėnesį duoda po 100lt. Jei taip ir toliau, turėčiau susitaupyt iki savo kelionės į Ispaniją. Ir dar. Ketinu pardavinėti drabužius internetu. 

Na, o jūs esate taupiusios? Jei taip, kam? Pavyko?:D KOMENTUOKITE!




5 komentarai:

  1. vienintelis kartas, kai susitaupiau tikrai nemažai buvo prieš perkant fotoaparatą :D bet taupiau gan ilgai

    AtsakytiPanaikinti
  2. nu neiseina man daugiau kaip 100 lt sutaupyt niekada :DD Vis sugalvoju ka nusipirkt :DDD

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. man irgi niekada! todėl labai nustebau, kaip čia šį kartą taip nutiko.. tikriausiai labai noriu to ipodo:DD

      Panaikinti